Dit potentiale for udvikling

Vi står op hver dag for at hjælpe dig til at udvikle den spire af potentiale, du har indeni. Både det du allerede kender, og det vi mener du rummer.

Kerne

Sigte

Cirklen i midten repræsenterer den spire af potentiale, som alle mennesker indeholder, og som er det, skolen arbejder for at udvikle.

Vi tror på, at mennesker trives bedst, når de føler, de vokser og konstant sigter efter et højere niveau.

Forskellighed

Balance

Farverne er de 4 store farver i farveskalaen og symboliserer de forskellige interesser, sportsgrene og mennesketyper, skolen arbejder med.

Vi tror på, at at der skal være sund balance i krop og sjæl gennem hele livet for at kunne udfolde sit fulde potentiale.

Sammenhold

Forening

Hænderne symboliserer det sammenhold og de menneskelige relationer, der opstår på skolen, og at der, i bogstavelig forstand, bliver taget hånd om alle.

Vi tror på, at alle for at lykkes har brug for mennesker omkring sig, som ser det bedste i dem – specielt på de dage, hvor de ikke selv ser det.

Udtalelser
fra tidligere
elever

Simone

Simone Harris Jacobsen

HVER en lærer + personale på BIE har haft en indflydelse på hvor jeg står den dag i dag. Mine mange BIE-venskaber har selvfølgelig også givet mig meget med på vejen, men lærernes formåen af at være der for mig i hver enkel sag er det der har hjulpet mig gennem mit år på efterskole med meget i bagagen. På trods af at vi var en elevflok på knap 90 og lærerne skolemæssigt havde en del at se til, så var der aldrig en tøven hvad angår at være der for deres elever. Ingen blev overset og af den grund var de alle med til at lave os til én stor BIE familie med masser af gode oplevelser!

Benjamin

Benjamin Sandholdt Jensen

Mit år på BIE kan beskrives ganske kort og godt. Det var intet andet end alle de typiske klichéer man kender omkring efterskoler. Det var det bedste år jeg har haft, jeg fik gode venner og bekendtskaber for livet og det var helt klart det mest lærerige år for mig. Jeg vil aldrig bytte det år for noget.

Vil du høre mere?

Har du et spørgsmål – eller ønsker du at blive ringet op?
Udfyld formularen, så vender vi hurtigt tilbage til dig

• Dette felt er til validering og bør ikke ændres.